FAQ.

Een vraag aan mij? Bekijk of hieronder je vraag staat.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met mij op. Bel 06-19750930 of stuur een e-mail naar eat@partyonaplate.nl.

Bestellen.

Een bestelling voor de dag erna, dient uiterlijk tot 20:00u de dag voorafgaand besteld te zijn. Kies de maaltijd(en) die je wenst te bestellen. Vul je gegevens in en geef de datum aan waarop je je bestelling geleverd wilt krijgen. POP levert op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 16:00-19:00uur.

Maaltijden worden bezorgd op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 16:00-19:00. We zijn bezig met pick up points voor het afhalen van de maaltijden.

Ja dat kan bij POP Whats for dinner. Mocht je maaltijden willen bestellen voor 6 personen of meer, neem dan telefonisch contact met mij op.  Eventueel kan er ook vanuit POP CookCook gekeken worden naar een maatwerk aanbod.

Whats for dinner is zoals de naam al aangeeft. De gezonde maaltijd service voor thuis. WFD biedt elke maand een menu aan, welke bestaat uit maaltijden, soepen, smoothies en salades. Iedere maand wisselt dit menu. Afhankelijk van seizoen en aanbod.

Maaltijdinformatie.

De maaltijden worden dagvers bereid. Mocht je deze niet dezelfde dag consumeren adviseer ik om dit op dezelfde manier te bewaren als dat je zelf gekookt hebt, in de koelkast.

Helaas, mijn gerechten zijn niet gluten-lactose vrij. POP CookCook levert maatwerk voor gezelschappen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ja hoor, de maaltijd kan ook in een oven opgewarmd worden. Verwarm je maaltijd 30 minuten op 120 graden Celsius. Verwarm je maaltijd nooit warmer dan 120 graden Celsius.

In principe zijn de maaltijden gaar en kunnen ze desgewenst koel gegeten worden. De maaltijd (of onderdeel van maaltijd) kan je opwarmen in de magnetron of oven. Plaats je gerecht in de magnetron, verwarm je gerecht 5 minuten op 700 Watt in de magnetron. De tijden kunnen verschillen per magnetron, misschien heeft je maaltijd in uw magnetron maar 3 min nodig.

Betalen. & overig.

Je bestelt via de website, email of app/telefoon. Ik stuur achteraf een tikkie per app voor de bestelling of indien gepast mag er ook cash betaald worden. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik dat graag.

Dat heeft meerdere redenen. Heb je nét die lekkere Thaise red curry gehad, is hij de volgende week niet meer bestelbaar…dat zou toch zonde zijn! Daarbij werkt POP met seizoensproducten en speel ik in op feestdagen. Veel te jammer als een seizoensproduct of feestmaal dan eenmalig te bestellen is en voor langere periode niet meer op de kaart te vinden is.

In principe niet. Wat dan weer betekent dat het soms wel eens voorkomt 😉 Maar dan heb ik het over producten zoals zure room, creme fraiche o.i.d. POP maakt zoveel mogelijk gebruik van verse en lokale ingrediënten.

Voor POP WFD betekent ‘kant en klaar’ écht kant en klaar, enkel nog opwarmen indien nodig. Voor POP Cookcook geldt dit eveneens.
Bestel je bijvoorbeeld een maatwerk menu met bijvoorbeeld een carpaccio als tussengerecht, dan wordt deze carpaccio op het bord, met olie, kruiden, parmezaan en salade geleverd. Je krijgt niet de carpaccio los, de salade apart geleverd en de resterende garituur los in een bakje mee. Nee alles is echt klaar en afgewerkt. Mits dat de smaak of textuur niet ten goede komt, dan is dat vooraf duidelijk besproken en wordt het separaat bijgevoegd.

POP draagt graag haar steentje bij aan het beter maken van ons milieu. Voor zover de producten/gerechten het toelaten werkt POP met BIO disposables. Echter niet alle gerechten zijn geschikt om te leveren in palmblad of suikerriet verpakkingen, daar wordt gebruik gemaakt van een (plastic)alternatief.